افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه در مشهد | شهردار مشهد: این نمایشگاه در سطح کشور یک برند محسوب می‌شود مراسم بزرگداشت روز فردوسی فردا در مشهد برگزار می‌شود(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خطاب به رئیس جمهور: با بودجه ۵۶ همتی نمی‌شود این شهر را مدیریت کرد فضاآرایی‌های شهری مشهد در دهه کرامت ۱۴۰۳ بسیار پررنگ خواهد بود سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد به‌مناسبت روز گرامیداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی گلایه شهروندان محله مهرآباد مشهد از مجهزنبودن زمین‌های ورزشی راه‌اندازی پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی در مشهد ۶۰ هکتار از زمین‌های بلاتکلیف حاشیه شهر مشهد تعیین تکلیف شد هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط سالم قرار دارد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۹۶۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۰ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه شهید کلانتری، هاشمیه و ملک‌آباد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | خودمانی با یک راننده‌اتوبوس خانم برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی «هشت بهشت» در پارک ملت مشهد مقدس + فیلم ارتقاء حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد مقدس به سازمان بسیج افشای خودکشی ۱۰ نظامی اسرائیلی در ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی تملک ۲۷۰ پلاک از سوی سازمان زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ | اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال به حاشیه شهر مشهد
سرخط خبرها

طهوریان عسکری: حمایت شورای شهر از هیئت‌های ورزشی که در بوستان‌های مشهد خدمات دهند

  • کد خبر: ۱۱۸۷۰۰
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
طهوریان عسکری: حمایت شورای شهر از هیئت‌های ورزشی که در بوستان‌های مشهد خدمات دهند
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: قطعا هیئت‌های ورزشی که با انرژی و توانمندی بیشتر به بوستان‌های شهر بیایند و خدمات و فعالیت‌های خود را در عرصه شهری ارائه دهند، مورد حمایت شورای شهر قرار خواهند گرفت.

گروه ورزش | شهرآرانیوز؛ مجید طهوریان عسکری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره حمایت مدیریت شهری از برگزاری مسابقات ورزشی در بوستان‌های شهر، اظهار کرد: مسابقات کشتی روباز که در بوستان چهل‌بازه مشهد برگزار شد، بخشی از اتفاقات خوب فعالیت‌های اجتماعی مجموعه مدیریت شهری مشهد است. نظامات شهری مسئولیت دارند در شهر بخشی از توان و انرژی خود را به توسعه سلامت اجتماعی معطوف کنند.

وی افزود: برگزاری این مسابقات اتفاق خوبی است تا فرصت حضور خانواده‌ها و بانوان در میادین ورزشی فراهم شود. مدیریت شهری نسبت به حوزه نشاط و شادابی شهروندان مسئول است. بخشی از شادی مؤمنانه همین است که خانواده‌ها در کنار فرزندان خود فضایی مفرح و مطلوب را تشکیل دهند. این فضای روباز آغازگر مسیر خوبی برای رقم‌خوردن اتفاقاتی بزرگ است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: علاوه بر این موضوع، برگزاری مسابقات ورزشی در بوستان‌های شهری و فضا‌های باز به دیده‌شدن استعداد‌های مختلفی که در مشهد دیده نشده‌اند، کمک می‌کند. از همین رو از همه هیئت‌های ورزشی دعوت می‌کنم که به عرصه استفاده از ظرفیت‌های مختلف بوستان‌های مشهد پا بگذارند. قطعا هیئت‌های ورزشی که با انرژی و توانمندی بیشتر به بوستان‌های شهر بیایند و خدمات و فعالیت‌های خود را در عرصه شهری ارائه دهند، مورد حمایت شورای شهر قرار خواهند گرفت.

طهوریان عسکری خاطرنشان کرد: مسئولیت داریم پس از بازسازی بوستان‌ها، آن‌ها را از حوزه نگهداری خارج و در حوزه بهره‌برداری فعال کنیم. اگر بوستان‌ها را در اختیار زندگی شهروندی و فعالیت‌های اجتماعی مردم قرار دهیم، معضلات اجتماعی کاسته می‌شود و بهره‌مندی زندگی شهروندی و نشاط و شادابی شهروندان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مشهد معدنی از سرمایه‌های مختلف ورزشی است که تاریخ ورزش مشهد و خراسان رضوی نشان داده که در تیم‌های ملی ورزشکاران ارزشمندی داریم که در بازی‌های بین‌المللی مدال‌های خوش‌رنگی برای مشهد کسب کرده‌اند که تمام این مسیر ورزشکاران از همین میدان‌های کوچک آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->